Direktlänk till inlägg 27 mars 2013

mitt nya liv

Av Armend Beka - 27 mars 2013 15:07

shuu bloggen idag börjar mitt nya hälsosamma liv! jag ska enbart gå på naturdiet pulver inför min operation och efter det så kommer det bli en jävla massa träning !! update to yall soon <3 jag bara skoja sitter o väntar på att en kompis ska ringa så ska vi ut och göra åtvidaberg osäkert ;) så mammor håll era döttrar inne för nu jävlar nu blir det action <3

har tillbringat min dag med att spela LoL det har gått sissådär det bästa gamet var med statsen 20:4:6 men den matchen förlora vi faan så jävla surt >:@ men jan dör inte av ett spel.. jaja se yall soon babes <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Armend Beka - 5 april 2013 17:18

hai Bloggen det var ett tag sen sist men jag har inte haft tid o blogga!! sorry for that.. <3 idag ska jag o min polare Androsynth ställa till ett helvete för dem som bor i Åtvidaberg !! vi ska ut på en liten raggar tur! så Killar Lås in era Fru...

Av Armend Beka - 30 mars 2013 15:37


    lakk shuu bloggen idag ska jag berrätta om min älskade bästis Felicia holmström (bilden över) hon finns alltid där för mig och jag serriöst älskar henne och ajg kan ge mitt liv för henne o den fitta som jävlas med henne ska jag DÖDA MED MIN...

Av Armend Beka - 25 mars 2013 15:34

Shuu bloggen! denna dag har varit lite som vanligt jag har haft det skit roligt i skolan med Bästa Klasskompisarna kärlek till er <3 men jag ska inte tråka ut er med det.. just nu ska jag starta LoL och spela Jävel så jag återkommer med mina sta...

Av Armend Beka - 24 mars 2013 18:59

lakk shuuu hur e det med det med er. igår dig det villt till jag sov hos min polare och jag satt o garva så in i helvete åt en miin som Sångaren i Black Viel Brides gör !! vi tog en bild o skrev med stora bokstäver (PREPARE YOU ANUS!) sen så kolla ...

Av Armend Beka - 22 mars 2013 17:54

lakk shuu detta kommer vara en liten gamerblogg så jag kommer mestadels lägga upp inlägg från olika spel ovh saker jag gör med mina polare ! så var beredda på en massa jävla bilder på mina stats !! <3 ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards